2011-05-28

Dag 0

110528
Nu har jag provpackat flera gånger, där jag har lagt till och dragit ifrån, stuvat om och ändrat mig ett flertal gånger.
Men nu har jag fått packningen som jag vill och det är bara att ge sig iväg.
Då är det de här med vädret. De har blåst rätt så mycket på västkusten de sista veckorna. Prognoserna för söndagen och en bit in på måndagen förespår hårda vindar. Så det blir ingen start imorgon. Men senare i veckan verkar det bli lite svagare vindar.
Jag siktar in mig på att starta på måndag.

3 kommentarer:

Mats sa...

Ser att du nått baslägret på Orust. Vindarna ser ut att bli bra så du får nog en bra start. Lycka till, förhoppningsvis träffas vi i Göteborgs skärgård.

Otto sa...

Ser att du gick ut igår, friska vindar såg det ut att vara. Paddla nu lugnt över Tjupannan och njut av den bohuslänska kusten. Ha det gott //Otto

Anonym sa...

Tuff utmaning och en roligt idé, vi på Åskogen kommer att följa dig i möjligaste mån. Staffan, Ann Cahtrine,Sture, Elisabet.